z

z
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Γράμμα στη Lady Gaga: "Είσαι ο άνθρωπος που με κράτησε στην ζωή"


Η πιο συγκινητική στιγμή από τον ερχομό της Lady Gaga στην Αθήνα είχε ως αφορμή  ένα…γράμμα. Πρόκειται για το γράμμα ενός νεαρού θαυμαστή που το πέταξε στην σκηνή μαζί με ένα λούτρινο ιππόκαμπο. Να τι έγραφε.

Δεν με ξέρεις όμως εσύ μου έσωσες τη ζωή. Σε λέω "μητέρα" διότι μπορεί να μην με γέννησες, αλλά είσαι ο άνθρωπος που με κράτησε στη ζωή. Με έκανε να αγαπήσω τον εαυτό μου όπως είμαι. Ήμουν θύμα bullying και εσύ με βοήθησες να το ξεπεράσω και να βγω δυνατός. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει την εμμονή μου μαζί σου αλλά δε δίνω δεκάρα διότι, εφόσον έχω εσένα στη ζωή μου, είμαι περήφανος και χαρούμενος για τον εαυτό μου. Τώρα που εκπλήρωσα το στόχο μου να σε δω, θα προσπαθήσω να πραγματοποιήσω ένα ακόμη όνειρό μου: να σε συναντήσω, να σε αγκαλιάσω και να σου πω πόσο πολύ σε αγαπώ".
Η Lady ζήτησε να αποκαλυφθεί ο αποστολέας του γράμματος και να τον γνωρίσει από κοντά. Ήταν ο 18χρονος Κωσταντίνος , ο οποίος μαζί με τον φίλο του Λάζαρο επισκέφθηκε την Gaga στο καμαρίνι και τα είπαν σαν φιλαράκια.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του News24.gr και πληροφορίες της εφημερίδας Espresso, η Lady είπε στον Κωσταντίνο: "Ήταν πολύ συγκινητικό αυτό που έκανες. Με έκανε να κλάψω", είπε στον Κωνσταντίνο και συνέχισε: "Υπήρξα και εγώ θύμα bullying. Πάντα κάτι μένει μέσα σου, όσα χρόνια και αν περάσουν".
Το αντίο του Κωσταντίνου με την Lady Gaga ήταν απλό: "Ευχαριστώ μωράκι»", του είπε στα ελληνικά, μέχρι την επόμενη φορά…



Γράμμα στη Lady Gaga: "Είσαι ο άνθρωπος που με κράτησε στην ζωή"
  • Title : Γράμμα στη Lady Gaga: "Είσαι ο άνθρωπος που με κράτησε στην ζωή"
  • Posted by :
  • Date : 22.9.14
  • Labels :
Top